vrijdag 30 november 2012

Indonesië - Jakarta - Bali / 22 nov. - 4 dec. 2012

Wat er aan voorafging..... 

Schiphol airport...
  • In de planning stond een bezoek aan oom Wim in Jakarta voor zomer 2013.
  • Vriendin Nur komt langs voordat ze naar Indonesië gaat en vertelt wat ze gaat doen. Ik zeg enthousiast: "Als ik nu vakantie had, ging ik met je mee." Iedereen kent dat wel.... je roept het.... Wishful thinking....
  • Dan krijg je midden in de nacht een SMS-je uit Ambon met het bericht dat je oom in Jakarta zo ziek is. Dan is het duidelijk..... Ik MOET er nu naar toe!!!!
  • Mail naar manager met verzoek tot opnemen van mijn vrije dagen. Duurt wel even voor ik toestemming krijg. Ligt niet aan de manager.... heb inmiddels alweer een ander.... Ze krijgt zoveel mail, dat ze nog niet aan de mijne is toegekomen. 
  • Ondertussen is Nur al vertrokken en krijg ik toestemming en boek een week voor vertrek mijn reis naar Jakarta .... voor donderdag de 22e november.
  • Aangezien ik nog 3 weken en 3 dagen heb staan, neem ik 2 weken op en omdat Nur de 28 terugvliegt naar Nederland, besluit ik om dan naar Bali te vliegen. Zo gezegd zo gedaan!
Nu inmiddels op Bali sinds 2 dagen. Zal hier proberen het verhaal van de afgelopen week nog te schrijven....

(Sanur, 30 nov.'12 - 21.30 uur)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten