vrijdag 19 oktober 2012

Berlijn.....

Inmiddels alweer een aantal maanden geleden dat ik Bali gedag heb moeten zeggen. Zo'n mooi eiland achter te laten en terug te keren naar een koud land.... is niet niks.
Tante Nel en Mon...
Het is een heftige zomer geweest. Eerst Simon naar Nederland laten overkomen en de gecompliceerdheid dat dit met zich heeft meegebracht..... Er zijn altijd mensen die zich gepasseerd voelen of die graag een met zorg gemaakt programma overhoop willen gooien.
Het zij zo....  Blij ben ik dat hij mijn broers en de zusjes van mijn moeder met hun familie heeft mogen ontmoeten. Een hele belevenis om mijn Nederlandse familie te ontmoeten.
Daarnaast natuurlijk ook Molukse familie ontmoet ... Sommigen kende hij al... zoals Rubin, Tjak en Melie en Lidy en Jos.... anderen heeft hij hier leren kennen.
Met Tjak de graven in Zeeland en Alphen bezocht en met Guus, Sammy en mij de graven in Winterswijk. Dat waren zaken die bovenaan zijn lijstje stonden. Dus dat ook meteen gedaan!
Het waren ingewikkelde, maar super weken! Tot diep in de nacht, iedere dag weer, de dag doorgenomen.
Moet nog veel aan deze weken terugdenken. We spreken elkaar nog geregeld. We zullen elkaar zeker weer zien....

Het liefst ga ik zo snel mogelijk weer terug naar IndonesiĆ«  maar helaas.... de eerst volgende vakantie is maar een weekje... dus wordt het een Europa reisje. Maandag de 22e oktober, over 3 nachten dus, ga ik met Fiona naar Berlijn. Heb daar veel zin in. Dit weekend wat uitrusten en maandag start onze reis.

Zal een tablet of netbook meenemen en aldaar proberen wat te schrijven.

Groetjes,
Ans x

Net de laatste foto's van de vakantie van Mon in Nederland geplaatste. Mis er nogal wat..... staan dus op camera van Mon. Moet ik de aankomende zomer maar eens overnemen dan....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten