zondag 26 augustus 2012

Sanur, zondagavond 26 augustus 2012...

De dag loopt ten einde. Mijn darmen doen weer normaal.... helemaal over en vandaag weer gewoon kunnen eten.... gelukkig.

Moeder en dochter.... 
Een gewoon Bali dagje met voor de verandering inpakken en laatste dingetjes regelen.

Ontbeten met Ron, Carol, Hazel, Peter.... daarna met Carol naar Anjani gelopen even op bezoek bij Rob uit Australie. Hij huurt een vila.... even bekeken en praatje gemaakt en stukje gewandeld.

Het was een andere vakantie dan mijn ander vakanties op Bali.

Heb voornamelijk mensen ontmoet die hier minstens 3 maanden verblijven of die hier zelfs woonachtig zijn. Vele vakantie verhalen aangehoord van mensen. Mensen ontmoet die huis en haard opgegeven hebben om te reizen. Mensen gesproken over eventueel werken op Bali ..... Volgend jaar een start maken met het geven van een empowerment training....

Veel denkwerk voor het aankomend jaar.... ook project Waai moet meer vorm gaan krijgen.

Ik ga wel met een goed gevoel naar Nederland terug... hoewel ik liever hier zou blijven, maar dat is helaas niet mogelijk...

Nu eerst maar eens gaan slapen. Morgen op tijd op en nog even genieten van mijn laatste uurtjes Bali vakantie.

Lieve groetjes,
Ans xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten